Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet

Tämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestintään. Aluksi määrittelen mitä digitaalinen markkinointiv...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kari, Tommi
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Informaatioteknologia, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2017
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56558
_version_ 1828193214428872704
author Kari, Tommi
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto
author_facet Kari, Tommi Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Kari, Tommi Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto
author_sort Kari, Tommi
datasource_str_mv jyx
description Tämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestintään. Aluksi määrittelen mitä digitaalinen markkinointiviestintä on ja miten se eroaa perinteisestä markkinointiviestinnästä ja minkälaisia menetelmiä sekä kanavia sen yhteydessä tyypillisesti käytetään. Seuraavaksi pohdin, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia digitaalisen markkinointiviestintään kytkeytyy. Tutkielman menetelmänä on käytetty kirjallisuuskatsausta. This thesis investigates digital marketing communications challenges and opportunities. I’m aiming to sort out, what challenges and opportunities digitalization has brought to corporate communications. First, I will define what is dig-ital marketing communication and what is the difference between traditional marketing communication and digital marketing communication and what tools and channels are used in digital marketing communication. After that I discuss what challenges and opportunities it keeps inside. Method of thesis is literature review.
first_indexed 2024-09-11T08:51:27Z
format Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord [{"key": "dc.contributor.advisor", "value": "Luoma, Eetu", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "advisor", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Kari, Tommi", "language": null, "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2017-12-29T16:43:57Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2017-12-29T16:43:57Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2017", "language": null, "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56558", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "T\u00e4m\u00e4 tutkielma k\u00e4sittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinn\u00e4n haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvitt\u00e4\u00e4, mit\u00e4 haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestint\u00e4\u00e4n. Aluksi m\u00e4\u00e4rittelen mit\u00e4 digitaalinen markkinointiviestint\u00e4 on ja miten se eroaa perinteisest\u00e4 markkinointiviestinn\u00e4st\u00e4 ja mink\u00e4laisia menetelmi\u00e4 sek\u00e4 kanavia sen yhteydess\u00e4 tyypillisesti k\u00e4ytet\u00e4\u00e4n. Seuraavaksi pohdin, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia digitaalisen markkinointiviestint\u00e4\u00e4n kytkeytyy. Tutkielman menetelm\u00e4n\u00e4 on k\u00e4ytetty kirjallisuuskatsausta.", "language": "fi", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "This thesis investigates digital marketing communications challenges and opportunities. I\u2019m aiming to sort out, what challenges and opportunities digitalization has brought to corporate communications. First, I will define what is dig-ital marketing communication and what is the difference between traditional marketing communication and digital marketing communication and what tools and channels are used in digital marketing communication. After that I discuss what challenges and opportunities it keeps inside. Method of thesis is literature review.", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted using Plone Publishing form by Tommi Kari (tomaemka) on 2017-12-29 16:43:56.954713. Form: Kandidaatintutkielma -lomake (https://kirjasto.jyu.fi/julkaisut/julkaisulomakkeet/kandin-tutkielma-lomake). JyX data: [jyx_publishing-allowed (fi) =True]", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by jyx lomake-julkaisija (jyx-julkaisija.group@korppi.jyu.fi) on 2017-12-29T16:43:57Z\nNo. of bitstreams: 2\nURN:NBN:fi:jyu-201712294901.pdf: 420082 bytes, checksum: 79d7ed401909b55d8391cc1214476ab1 (MD5)\nlicense.html: 4821 bytes, checksum: e1fa50ed499de34531d3d0c5fd1a707d (MD5)", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2017-12-29T16:43:57Z (GMT). No. of bitstreams: 2\nURN:NBN:fi:jyu-201712294901.pdf: 420082 bytes, checksum: 79d7ed401909b55d8391cc1214476ab1 (MD5)\nlicense.html: 4821 bytes, checksum: e1fa50ed499de34531d3d0c5fd1a707d (MD5)\n Previous issue date: 2017", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "31", "language": "", "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "fin", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "In Copyright", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "Digitaalinen markkinointi", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "digitaalinen markkinointiviestint\u00e4", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "digitaalisen markkinointiviestinn\u00e4n haasteet", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "digitaalisen markkinointiviestinn\u00e4n mahdollisuudet", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinn\u00e4n haasteet ja mahdollisuudet", "language": "", "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "bachelor thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-201712294901", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Kandidaatintutkielma", "language": "fi", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Bachelor's thesis", "language": "en", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Informaatioteknologian tiedekunta", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Informaatioteknologia", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Tietoj\u00e4rjestelm\u00e4tiede", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Information Systems Science", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.updated", "value": "2017-12-29T16:43:58Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "updated", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "openAccess", "language": "fi", "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "bachelorThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}]
id jyx.123456789_56558
language fin
last_indexed 2025-03-31T20:03:18Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstreams\/8c1de08d-d486-4233-8bfe-93979304d31a\/download","text":"URN:NBN:fi:jyu-201712294901.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kari, Tommi Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet Digitaalinen markkinointi digitaalinen markkinointiviestintä digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet digitaalisen markkinointiviestinnän mahdollisuudet Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
title Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
title_full Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
title_fullStr Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
title_full_unstemmed Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
title_short Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
title_sort kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
title_txtP Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet
topic Digitaalinen markkinointi digitaalinen markkinointiviestintä digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet digitaalisen markkinointiviestinnän mahdollisuudet Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
topic_facet Digitaalinen markkinointi Information Systems Science Tietojärjestelmätiede digitaalinen markkinointiviestintä digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet digitaalisen markkinointiviestinnän mahdollisuudet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56558 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712294901
work_keys_str_mv AT karitommi kuluttajatuotteidendigitaalisenmarkkinointiviestinnänhaasteetjamahdollisuudet