Kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteet ja mahdollisuudet

Tämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestintään. Aluksi määrittelen mitä digitaalinen markkinointiv...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kari, Tommi
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Informaatioteknologia, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56558
Kuvaus
Yhteenveto:Tämä tutkielma käsittelee kuluttajatuotteiden digitaalisen markkinointiviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielman tarkoitus on selvittää, mitä haasteita ja mahdollisuuksia digitalisaatio on tuonut mukanaan yritysten markkinointiviestintään. Aluksi määrittelen mitä digitaalinen markkinointiviestintä on ja miten se eroaa perinteisestä markkinointiviestinnästä ja minkälaisia menetelmiä sekä kanavia sen yhteydessä tyypillisesti käytetään. Seuraavaksi pohdin, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia digitaalisen markkinointiviestintään kytkeytyy. Tutkielman menetelmänä on käytetty kirjallisuuskatsausta. This thesis investigates digital marketing communications challenges and opportunities. I’m aiming to sort out, what challenges and opportunities digitalization has brought to corporate communications. First, I will define what is dig-ital marketing communication and what is the difference between traditional marketing communication and digital marketing communication and what tools and channels are used in digital marketing communication. After that I discuss what challenges and opportunities it keeps inside. Method of thesis is literature review.