"Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.

Bibliographic Details
Main Author: Tynkkynen, Veera
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2017
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56138
_version_ 1809901898826776576
annif_keywords_txtF_mv alisuoriutuminen lahjakkuus oppilaat opetus peruskoulu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8585 http://www.yso.fi/onto/yso/p6729 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
author Tynkkynen, Veera
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Tynkkynen, Veera Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Tynkkynen, Veera
author_sort Tynkkynen, Veera
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Harmittaa, kun j&#xE4;lkeenp&#xE4;in on ymm&#xE4;rt&#xE4;nyt, ett&#xE4; itsess&#xE4; olisi silloin(kin) ollut paljon enemm&#xE4;n potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.</title><title type="alternative">Lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa</title><creator>Tynkkynen, Veera</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="method">Sis&#xE4;ll&#xF6;nanalyysi</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">lahjakkuus</subject><subject type="yso">koulusaavutukset</subject><subject type="yso">alisuoriutuminen</subject><subject type="yso">opiskelutaito</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="yso">peruskoulu</subject><available>2017-12-05T10:25:12Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1804006</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56138</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201712054488</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712054488</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56138/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201712054488.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201712054488.pdf" type="application/pdf" length="891890" sequence="1"/><recordID>123456789_56138</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_56138
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:21Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56138\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201712054488.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201712054488.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2017-03-22T09:59:53Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Tynkkynen, Veera "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa. Sisällönanalyysi Kvalitatiivinen tutkimus lahjakkuus koulusaavutukset alisuoriutuminen opiskelutaito opetus oppimisympäristö peruskoulu
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56138&index=0&size=large
title "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
title_alt Lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa
title_full "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
title_fullStr "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa. "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
title_full_unstemmed "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa. "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
title_short "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia."
title_sort harmittaa kun jälkeenpäin on ymmärtänyt että itsessä olisi silloin kin ollut paljon enemmän potentiaalia lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa
title_sub lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
title_txtP "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
topic Sisällönanalyysi Kvalitatiivinen tutkimus lahjakkuus koulusaavutukset alisuoriutuminen opiskelutaito opetus oppimisympäristö peruskoulu
topic_facet Kvalitatiivinen tutkimus Sisällönanalyysi alisuoriutuminen koulusaavutukset lahjakkuus opetus opiskelutaito oppimisympäristö peruskoulu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56138 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712054488
work_keys_str_mv AT tynkkynenveera harmittaakunjälkeenpäinonymmärtänytettäitsessäolisisilloinkinollutpaljonenemmänpo