Eri kuluttajaulottuvuuksien taustalla vaikuttavat tekijät Tampereen yliopiston opiskelijoiden keskuudessa

Tutkielmassa perehdytään eri kuluttajaulottuvuuksien taustalla vaikuttaviin tekijöihin Tampereen yliopiston opiskelijoiden keskuudessa. Kuluttajaulottuvuudet on luotu faktorianalyysiä hyödyntäen ja niiden yhteyttä taustamuuttujiin on tutkittu yksisuuntaista varianssianalyysiä käyttäen. Kulutustutki...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Brandtell, Milla
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56038