_version_ 1799746164913864704
annif_keywords_txtF_mv markkinointi kaunokirjallisuus kirjallisuus myynninedistäminen markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p4 http://www.yso.fi/onto/yso/p8113 http://www.yso.fi/onto/yso/p9477 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Huuskonen, Inka
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Suomen kieli Finnish 309
author_facet Huuskonen, Inka Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Suomen kieli Finnish 309 Huuskonen, Inka
author_sort Huuskonen, Inka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:02:14Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteiss&#xE4;</title><creator>Huuskonen, Inka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Suomen kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Finnish</contributor><contributor type="oppiainekoodi">309</contributor><subject type="other">metafunktiot</subject><subject type="other">takakansitekstit</subject><subject type="other">markkinoiva diskurssi</subject><subject type="method">Diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">kirjallisuus</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">esikoisteokset</subject><subject type="yso">kannet</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">myynninedist&#xE4;minen</subject><subject type="yso">mielikuvamarkkinointi</subject><subject type="yso">perinnelajianalyysi</subject><subject type="yso">tekstintutkimus</subject><subject type="yso">diskurssintutkimus</subject><subject type="yso">systeemis-funktionaalinen kielioppi</subject><available>2017-11-26T19:58:26Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1802398</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56004</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201711264377</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711264377</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56004/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711264377.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201711264377.pdf" type="application/pdf" length="783909" sequence="1"/><recordID>123456789_56004</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_56004
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:20Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56004\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711264377.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201711264377.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 309
publication_first_indexed 2017-03-22T10:02:14Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Huuskonen, Inka Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä metafunktiot takakansitekstit markkinoiva diskurssi Diskurssianalyysi kirjallisuus markkinointi esikoisteokset kannet markkinointiviestintä myynninedistäminen mielikuvamarkkinointi perinnelajianalyysi tekstintutkimus diskurssintutkimus systeemis-funktionaalinen kielioppi
subject_txtF Suomen kieli
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56004&index=0&size=large
title Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
title_full Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
title_fullStr Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
title_full_unstemmed Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
title_short Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
title_sort promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
title_txtP Promotionaalisuus esikoisteosten takakansiteksteissä
topic metafunktiot takakansitekstit markkinoiva diskurssi Diskurssianalyysi kirjallisuus markkinointi esikoisteokset kannet markkinointiviestintä myynninedistäminen mielikuvamarkkinointi perinnelajianalyysi tekstintutkimus diskurssintutkimus systeemis-funktionaalinen kielioppi
topic_facet Diskurssianalyysi diskurssintutkimus esikoisteokset kannet kirjallisuus markkinointi markkinointiviestintä markkinoiva diskurssi metafunktiot mielikuvamarkkinointi myynninedistäminen perinnelajianalyysi systeemis-funktionaalinen kielioppi takakansitekstit tekstintutkimus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56004 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711264377
work_keys_str_mv AT huuskoneninka promotionaalisuusesikoisteostentakakansiteksteissä