_version_ 1799746161600364544
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media kuluttajat brändit kirjallisuuskatsaukset kuluttajakäyttäytyminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p7595 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
author Liimatainen, Iia
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131
author_facet Liimatainen, Iia Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131 Liimatainen, Iia
author_sort Liimatainen, Iia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:00:52Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kirjallisuuskatsaus kuluttajien br&#xE4;ndisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa</title><creator>Liimatainen, Iia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">br&#xE4;ndisitoutuminen</subject><subject type="other">kirjallisuuskatsaus</subject><subject type="other">sitoutuminen</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="method">Kirjallisuuskatsaus</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">sitouttaminen</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;l&#xE4;ht&#xF6;isyys</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2017-11-20T10:58:33Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1801399</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55931</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201711204303</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711204303</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55931/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711204303.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201711204303.pdf" type="application/pdf" length="317181" sequence="1"/><recordID>123456789_55931</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55931
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:06Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55931\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711204303.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201711204303.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3131
publication_first_indexed 2017-03-22T10:00:52Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Liimatainen, Iia Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa brändisitoutuminen kirjallisuuskatsaus sitoutuminen sosiaalinen media Kirjallisuuskatsaus kuluttajat sitouttaminen brändit käyttäjälähtöisyys vuorovaikutus
subject_txtF Yhteisöviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55931&index=0&size=large
title Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
title_full Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
title_fullStr Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
title_full_unstemmed Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
title_short Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
title_sort kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
title_txtP Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
topic brändisitoutuminen kirjallisuuskatsaus sitoutuminen sosiaalinen media Kirjallisuuskatsaus kuluttajat sitouttaminen brändit käyttäjälähtöisyys vuorovaikutus
topic_facet Kirjallisuuskatsaus brändisitoutuminen brändit kirjallisuuskatsaus kuluttajat käyttäjälähtöisyys sitouttaminen sitoutuminen sosiaalinen media vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55931 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711204303
work_keys_str_mv AT liimataineniia kirjallisuuskatsauskuluttajienbrändisitoutumisestasosiaalisessamediassa