_version_ |
1799746161600364544
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
kuluttajat
brändit
kirjallisuuskatsaukset
kuluttajakäyttäytyminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p7595
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
|
author |
Liimatainen, Iia
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Liimatainen, Iia
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Liimatainen, Iia
|
author_sort |
Liimatainen, Iia
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:00:52Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa</title><creator>Liimatainen, Iia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">brändisitoutuminen</subject><subject type="other">kirjallisuuskatsaus</subject><subject type="other">sitoutuminen</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><subject type="method">Kirjallisuuskatsaus</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">sitouttaminen</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">käyttäjälähtöisyys</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2017-11-20T10:58:33Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1801399</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55931</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201711204303</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711204303</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55931/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711204303.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201711204303.pdf" type="application/pdf" length="317181" sequence="1"/><recordID>123456789_55931</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_55931
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:06Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55931\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711204303.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201711204303.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3131
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T10:00:52Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Liimatainen, Iia
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
brändisitoutuminen
kirjallisuuskatsaus
sitoutuminen
sosiaalinen media
Kirjallisuuskatsaus
kuluttajat
sitouttaminen
brändit
käyttäjälähtöisyys
vuorovaikutus
|
subject_txtF |
Yhteisöviestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55931&index=0&size=large
|
title |
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
title_full |
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
title_fullStr |
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
title_full_unstemmed |
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
title_short |
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
title_sort |
kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
title_txtP |
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
|
topic |
brändisitoutuminen
kirjallisuuskatsaus
sitoutuminen
sosiaalinen media
Kirjallisuuskatsaus
kuluttajat
sitouttaminen
brändit
käyttäjälähtöisyys
vuorovaikutus
|
topic_facet |
Kirjallisuuskatsaus
brändisitoutuminen
brändit
kirjallisuuskatsaus
kuluttajat
käyttäjälähtöisyys
sitouttaminen
sitoutuminen
sosiaalinen media
vuorovaikutus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55931
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711204303
|
work_keys_str_mv |
AT liimataineniia kirjallisuuskatsauskuluttajienbrändisitoutumisestasosiaalisessamediassa
|