_version_ |
1799746160432250880
|
annif_keywords_txtF_mv |
suorituskyky
pelit
matematiikka
ohjelmointi
reaktiivisuus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p14041
http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
http://www.yso.fi/onto/yso/p4887
http://www.yso.fi/onto/yso/p19397
|
author |
Rinne, Simo
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
|
author_facet |
Rinne, Simo
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
Rinne, Simo
|
author_sort |
Rinne, Simo
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:00:55Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä</title><creator>Rinne, Simo</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">reaktiivinen ohjelmointi</subject><subject type="other">funktio-ohjelmointi</subject><subject type="yso">pelisuunnittelu</subject><subject type="yso">peliohjelmointi</subject><subject type="yso">reaktiivisuus</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">suorituskyky</subject><available>2017-11-17T14:12:08Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1801394</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55918</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201711174289</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711174289</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55918/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711174289.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201711174289.pdf" type="application/pdf" length="1404908" sequence="1"/><recordID>123456789_55918</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_55918
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:09Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55918\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711174289.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201711174289.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T10:00:55Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rinne, Simo
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
reaktiivinen ohjelmointi
funktio-ohjelmointi
pelisuunnittelu
peliohjelmointi
reaktiivisuus
pelit
suorituskyky
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55918&index=0&size=large
|
title |
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
title_full |
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
title_fullStr |
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
title_full_unstemmed |
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
title_short |
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
title_sort |
suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
title_txtP |
Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
|
topic |
reaktiivinen ohjelmointi
funktio-ohjelmointi
pelisuunnittelu
peliohjelmointi
reaktiivisuus
pelit
suorituskyky
|
topic_facet |
funktio-ohjelmointi
peliohjelmointi
pelisuunnittelu
pelit
reaktiivinen ohjelmointi
reaktiivisuus
suorituskyky
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55918
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711174289
|
work_keys_str_mv |
AT rinnesimo suorituskyvynparantaminenreaktiivisellafunktioohjelmoinnillatehdyissäpeleissä
|