_version_ 1799746160432250880
annif_keywords_txtF_mv suorituskyky pelit matematiikka ohjelmointi reaktiivisuus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p14041 http://www.yso.fi/onto/yso/p6062 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 http://www.yso.fi/onto/yso/p4887 http://www.yso.fi/onto/yso/p19397
author Rinne, Simo
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Rinne, Simo Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Rinne, Simo
author_sort Rinne, Simo
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:00:55Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyiss&#xE4; peleiss&#xE4;</title><creator>Rinne, Simo</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">reaktiivinen ohjelmointi</subject><subject type="other">funktio-ohjelmointi</subject><subject type="yso">pelisuunnittelu</subject><subject type="yso">peliohjelmointi</subject><subject type="yso">reaktiivisuus</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">suorituskyky</subject><available>2017-11-17T14:12:08Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1801394</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55918</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201711174289</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711174289</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55918/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711174289.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201711174289.pdf" type="application/pdf" length="1404908" sequence="1"/><recordID>123456789_55918</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55918
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:09Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55918\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201711174289.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201711174289.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2017-03-22T10:00:55Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rinne, Simo Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä reaktiivinen ohjelmointi funktio-ohjelmointi pelisuunnittelu peliohjelmointi reaktiivisuus pelit suorituskyky
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55918&index=0&size=large
title Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
title_full Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
title_fullStr Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
title_full_unstemmed Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
title_short Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
title_sort suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
title_txtP Suorituskyvyn parantaminen reaktiivisella funktio-ohjelmoinnilla tehdyissä peleissä
topic reaktiivinen ohjelmointi funktio-ohjelmointi pelisuunnittelu peliohjelmointi reaktiivisuus pelit suorituskyky
topic_facet funktio-ohjelmointi peliohjelmointi pelisuunnittelu pelit reaktiivinen ohjelmointi reaktiivisuus suorituskyky
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55918 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711174289
work_keys_str_mv AT rinnesimo suorituskyvynparantaminenreaktiivisellafunktioohjelmoinnillatehdyissäpeleissä