_version_ 1800740360870166528
annif_keywords_txtF_mv käyttäjäkokemus brändit kokemukset asiakaskokemus verkkokauppa
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
author Perälä, Piia
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Perälä, Piia Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Perälä, Piia
author_sort Perälä, Piia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:02:12Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Empiirinen tutkimus br&#xE4;ndikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaymp&#xE4;rist&#xF6;jen k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemukseen ja k&#xE4;ytt&#xF6;aikeeseen</title><creator>Per&#xE4;l&#xE4;, Piia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">empirical research</subject><subject type="other">brands</subject><subject type="other">user experience</subject><subject type="other">emotional state</subject><subject type="other">online store</subject><subject type="method">Empiirinen tutkimus</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">teknologia</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemus</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">luottamus</subject><available>2017-10-30T07:26:54Z</available><issued>2015</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1736839</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55723</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201710304086</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710304086</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55723/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710304086.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201710304086.pdf" type="application/pdf" length="1246131" sequence="1"/><recordID>123456789_55723</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55723
language fin
last_indexed 2024-05-24T20:00:42Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55723\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710304086.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201710304086.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2015-03-22T10:02:12Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Perälä, Piia Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen empirical research brands user experience emotional state online store Empiirinen tutkimus verkkokauppa teknologia käyttäjäkokemus brändit asiakaskokemus luottamus
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55723&index=0&size=large
title Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
title_full Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
title_fullStr Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
title_full_unstemmed Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
title_short Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
title_sort empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
title_txtP Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen
topic empirical research brands user experience emotional state online store Empiirinen tutkimus verkkokauppa teknologia käyttäjäkokemus brändit asiakaskokemus luottamus
topic_facet Empiirinen tutkimus asiakaskokemus brands brändit emotional state empirical research käyttäjäkokemus luottamus online store teknologia user experience verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55723 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710304086
work_keys_str_mv AT peräläpiia empiirinentutkimusbrändikokemuksenvaikutuksestaverkkokauppaympäristöjenkäyttäjäkokemu