Perälä, P., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationPerälä, Piia, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Empiirinen Tutkimus Brändikokemuksen Vaikutuksesta Verkkokauppaympäristöjen Käyttäjäkokemukseen Ja Käyttöaikeeseen. 2015.
MLA (9th ed.) CitationPerälä, Piia, et al. Empiirinen Tutkimus Brändikokemuksen Vaikutuksesta Verkkokauppaympäristöjen Käyttäjäkokemukseen Ja Käyttöaikeeseen. 2015.