APA (7th ed.) Citation

Perälä, P., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Perälä, Piia, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Empiirinen Tutkimus Brändikokemuksen Vaikutuksesta Verkkokauppaympäristöjen Käyttäjäkokemukseen Ja Käyttöaikeeseen. 2015.

MLA (9th ed.) Citation

Perälä, Piia, et al. Empiirinen Tutkimus Brändikokemuksen Vaikutuksesta Verkkokauppaympäristöjen Käyttäjäkokemukseen Ja Käyttöaikeeseen. 2015.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.