_version_ |
1809903199289606144
|
annif_keywords_txtF_mv |
digitalisaatio
kuluttajat
ostokäyttäytyminen
kuluttajakäyttäytyminen
ostot
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p5213
|
author |
Rajala, Markus
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
|
author_facet |
Rajala, Markus
Informaatioteknologian tiedekunta
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Rajala, Markus
|
author_sort |
Rajala, Markus
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2017-10-23T20:47:53Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin</title><creator>Rajala, Markus</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><subject type="other" lang="en">buying process</subject><subject type="other" lang="en">digitalization</subject><subject type="other" lang="en">consumer behavior</subject><subject type="other" lang="en">digital marketing</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="other">digitalisaatio</subject><subject type="other">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="other">digitaalinen markkinointi</subject><available>2017-10-23T14:39:11Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55669</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201710234050</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710234050</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55669/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710234050.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201710234050.pdf" type="application/pdf" length="552946" sequence="1"/><recordID>123456789_55669</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_55669
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:48Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55669\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710234050.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201710234050.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2017-10-23T20:47:53Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rajala, Markus
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
buying process
digitalization
consumer behavior
digital marketing
ostoprosessi
digitalisaatio
kuluttajakäyttäytyminen
digitaalinen markkinointi
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55669&index=0&size=large
|
title |
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
title_full |
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
title_fullStr |
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
title_full_unstemmed |
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
title_short |
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
title_sort |
digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
title_txtP |
Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
|
topic |
buying process
digitalization
consumer behavior
digital marketing
ostoprosessi
digitalisaatio
kuluttajakäyttäytyminen
digitaalinen markkinointi
|
topic_facet |
buying process
consumer behavior
digitaalinen markkinointi
digital marketing
digitalisaatio
digitalization
kuluttajakäyttäytyminen
ostoprosessi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55669
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710234050
|
work_keys_str_mv |
AT rajalamarkus digitalisaationvaikutuksetkuluttajanostoprosessiin
|