_version_ 1809903199289606144
annif_keywords_txtF_mv digitalisaatio kuluttajat ostokäyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen ostot
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p5213
author Rajala, Markus
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede
author_facet Rajala, Markus Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Rajala, Markus
author_sort Rajala, Markus
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2017-10-23T20:47:53Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin</title><creator>Rajala, Markus</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><subject type="other" lang="en">buying process</subject><subject type="other" lang="en">digitalization</subject><subject type="other" lang="en">consumer behavior</subject><subject type="other" lang="en">digital marketing</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="other">digitalisaatio</subject><subject type="other">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other">digitaalinen markkinointi</subject><available>2017-10-23T14:39:11Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55669</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201710234050</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710234050</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55669/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710234050.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201710234050.pdf" type="application/pdf" length="552946" sequence="1"/><recordID>123456789_55669</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55669
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:48Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55669\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710234050.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201710234050.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2017-10-23T20:47:53Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rajala, Markus Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin buying process digitalization consumer behavior digital marketing ostoprosessi digitalisaatio kuluttajakäyttäytyminen digitaalinen markkinointi
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55669&index=0&size=large
title Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
title_full Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
title_fullStr Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
title_full_unstemmed Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
title_short Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
title_sort digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
title_txtP Digitalisaation vaikutukset kuluttajan ostoprosessiin
topic buying process digitalization consumer behavior digital marketing ostoprosessi digitalisaatio kuluttajakäyttäytyminen digitaalinen markkinointi
topic_facet buying process consumer behavior digitaalinen markkinointi digital marketing digitalisaatio digitalization kuluttajakäyttäytyminen ostoprosessi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55669 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710234050
work_keys_str_mv AT rajalamarkus digitalisaationvaikutuksetkuluttajanostoprosessiin