_version_ 1809901878407856128
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media palaute viestintä lentoyhtiöt asiakaspalvelu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p15467 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
author Kiljunen, Jenna
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Kieli- ja viestintätieteiden laitos University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto 3135
author_facet Kiljunen, Jenna Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Kieli- ja viestintätieteiden laitos University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto 3135 Kiljunen, Jenna
author_sort Kiljunen, Jenna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:14Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyv&#xE4; keskustelu lentoyhti&#xF6;n Facebook-sivulla</title><creator>Kiljunen, Jenna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3135</contributor><subject type="other">julkinen asiakaspalaute</subject><subject type="other">kielteinen asiakaspalaute</subject><subject type="other">teknologiav&#xE4;litteinen vuorovaikutus</subject><subject type="method">Tapaustutkimus</subject><subject type="yso">organisaatioviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">palaute</subject><subject type="yso">valitukset</subject><subject type="yso">julkinen keskustelu</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">interaktiivisuus</subject><subject type="yso">ongelmanratkaisu</subject><subject type="yso">ratkaisukeskeisyys</subject><available>2017-10-18T13:46:47Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1726500</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55658</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201710184029</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710184029</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55658/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710184029.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201710184029.pdf" type="application/pdf" length="664947" sequence="1"/><recordID>123456789_55658</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55658
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:42Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55658\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201710184029.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201710184029.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2017-03-22T09:59:14Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kiljunen, Jenna Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla julkinen asiakaspalaute kielteinen asiakaspalaute teknologiavälitteinen vuorovaikutus Tapaustutkimus organisaatioviestintä viestintä asiakaspalvelu palaute valitukset julkinen keskustelu sosiaalinen media interaktiivisuus ongelmanratkaisu ratkaisukeskeisyys
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55658&index=0&size=large
title Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
title_full Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
title_fullStr Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
title_full_unstemmed Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
title_short Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
title_sort kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön facebook sivulla
title_txtP Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
topic julkinen asiakaspalaute kielteinen asiakaspalaute teknologiavälitteinen vuorovaikutus Tapaustutkimus organisaatioviestintä viestintä asiakaspalvelu palaute valitukset julkinen keskustelu sosiaalinen media interaktiivisuus ongelmanratkaisu ratkaisukeskeisyys
topic_facet Tapaustutkimus asiakaspalvelu interaktiivisuus julkinen asiakaspalaute julkinen keskustelu kielteinen asiakaspalaute ongelmanratkaisu organisaatioviestintä palaute ratkaisukeskeisyys sosiaalinen media teknologiavälitteinen vuorovaikutus valitukset viestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55658 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710184029
work_keys_str_mv AT kiljunenjenna kielteiseenasiakaspalautteeseenliittyväkeskustelulentoyhtiönfacebooksivulla