Multitasking oppimistilanteessa empiirinen tutkimus digitaalisten laitteiden käytön vaikutuksista opiskeluun yliopistoluennoilla

Tutkielmassa otetaan selvää digitaalisten laitteiden (puhelin, tietokone, tabletti) käytön ja samanaikaisesta opetuksen seuraamisesta johtuvan multitaskingin vaikutuksista opiskeluun yliopistoluennoilla. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää opiskelijoille suunnatun kyselytutkimuksen ja luentotilant...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heiskanen, Kirsi
Muut tekijät: Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Informaatioteknologia, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55516