Moninkertaiset mestarit musiikkialan opettajien koulutuspolut rakenteistumisen teorian heijastumana

Maisterintutkielmani lähtökohtana on selvittää, millainen on musiikkialan opettajien koulutus Giddensin (1984a; 1984b) rakenteistumisen teorian heijastumana, niin yhteiskunnallisena kuin koulutuspoliittisena ilmiönä. Hypoteesini on, että koulutuspoliittisista ja opintososiaalisista syistä rinnak...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kuosmanen, Reetta
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55448