Ongelmanratkaisun opettaminen todennäköisyystehtävissä
Mitä enemmän oppilas tai opiskelija oivaltaa itse, sitä enemmän hän oppii ja nauttii ongelmanratkaisusta. Tämä ajatus toimii lähtökohtana tutkielmassa. Käsiteltävät tehtävät ovat tasoltaan yläkouluun ja / tai lukioon soveltuvia. Tutkielma antaa opettajalle käytännönläheisiä esimerkkejä opetustilan...
| Päätekijä: | |
|---|---|
| Muut tekijät: | , , , , , |
| Aineistotyyppi: | Pro gradu |
| Kieli: | fin |
| Julkaistu: |
2017
|
| Aiheet: | |
| Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55299 |
Search Result 1
Ongelmanratkaisun opettaminen todennäköisyystehtävissä
Julkaistu 2017
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu