Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaiset taustatekijät ovat erityisen tyypillisiä sellaisille lapsille, jotka eivät oppineet lukemaan koulussa ensimmäisen luokan aikana sekä verrata, eroavatko nämä taustatekijät hitaasti oppivien lasten sekä jo kehittyneempien lukijoiden taustateki...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Peltola, Ilona
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55259