_version_ 1809901864508981248
annif_keywords_txtF_mv lapset (ikäryhmät) lukeminen lukutaito lukihäiriöt oppimisvaikeudet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
author Peltola, Ilona
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Peltola, Ilona Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Peltola, Ilona
author_sort Peltola, Ilona
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:01Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Lapset, jotka eiv&#xE4;t opi lukemaan ensimm&#xE4;isen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekij&#xE4;t</title><creator>Peltola, Ilona</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">opetusta hylkiv&#xE4;t oppilaat</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">oppimisvaikeudet</subject><subject type="yso">lukih&#xE4;iri&#xF6;t</subject><subject type="yso">dysleksia</subject><subject type="yso">komorbiditeetti</subject><subject type="yso">oppimisvalmiudet</subject><available>2017-09-04T06:51:07Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1721292</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55259</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201709043648</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709043648</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55259/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201709043648.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201709043648.pdf" type="application/pdf" length="684392" sequence="1"/><recordID>123456789_55259</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55259
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:28Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55259\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201709043648.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201709043648.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2017-03-22T09:59:01Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Peltola, Ilona Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät opetusta hylkivät oppilaat lukutaito lukeminen oppimisvaikeudet lukihäiriöt dysleksia komorbiditeetti oppimisvalmiudet
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55259&index=0&size=large
title Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
title_full Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
title_fullStr Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
title_full_unstemmed Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
title_short Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana
title_sort lapset jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
title_sub heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
title_txtP Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
topic opetusta hylkivät oppilaat lukutaito lukeminen oppimisvaikeudet lukihäiriöt dysleksia komorbiditeetti oppimisvalmiudet
topic_facet dysleksia komorbiditeetti lukeminen lukihäiriöt lukutaito opetusta hylkivät oppilaat oppimisvaikeudet oppimisvalmiudet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55259 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201709043648
work_keys_str_mv AT peltolailona lapsetjotkaeivätopilukemaanensimmäisenluokanaikanaheikoimpienlukijoidentyypillisett