_version_ 1809901857725743104
annif_keywords_txtF_mv yliopistot brändit identiteetti brändäys markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10895 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Jäntti, Tommi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Jäntti, Tommi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Jäntti, Tommi
author_sort Jäntti, Tommi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T09:58:11Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Yliopistojen br&#xE4;ndit ja identiteettiv&#xE4;itteet : case High Point University</title><creator>J&#xE4;ntti, Tommi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">High Point University</subject><subject type="other">identiteettiv&#xE4;itt&#xE4;m&#xE4;t</subject><subject type="other">word of mouth</subject><subject type="method">Case-tutkimus</subject><subject type="yso">yliopistot</subject><subject type="yso">korkea-asteen koulutus</subject><subject type="yso">kaupallistuminen</subject><subject type="yso">br&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">arvot</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><subject type="yso">tulosjohtaminen</subject><available>2017-08-17T09:59:18Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1719587</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55134</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201708173512</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708173512</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/55134/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201708173512.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201708173512.pdf" type="application/pdf" length="786506" sequence="1"/><recordID>123456789_55134</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_55134
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:36Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/55134\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201708173512.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201708173512.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2017-03-22T09:58:11Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Jäntti, Tommi Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University High Point University identiteettiväittämät word of mouth Case-tutkimus yliopistot korkea-asteen koulutus kaupallistuminen brändäys markkinointiviestintä arvot identiteetti tulosjohtaminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_55134&index=0&size=large
title Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University
title_full Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University
title_fullStr Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University
title_full_unstemmed Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University
title_short Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet
title_sort yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet case high point university
title_sub case High Point University
title_txtP Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet : case High Point University
topic High Point University identiteettiväittämät word of mouth Case-tutkimus yliopistot korkea-asteen koulutus kaupallistuminen brändäys markkinointiviestintä arvot identiteetti tulosjohtaminen
topic_facet Case-tutkimus High Point University arvot brändäys identiteetti identiteettiväittämät kaupallistuminen korkea-asteen koulutus markkinointiviestintä tulosjohtaminen word of mouth yliopistot
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55134 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708173512
work_keys_str_mv AT jänttitommi yliopistojenbränditjaidentiteettiväitteetcasehighpointuniversity