Kuudesluokkalaisten tyypillisesti lukevien oppilaiden kognitiiviset kyvyt ja internetlukemisen taidot

Tässä tutkimuksessa selvitettiin kuudesluokkalaisten tyypillisesti lukevien oppilaiden suoriutumista tiedonhaku- ja oppimistehtävässä simuloidussa internetpohjaisessa ympäristössä sekä suoriutumistason yhteyksiä oppilaiden kognitiivisiin taitoihin. Tutkimus suoritettiin osana Jyväskylän yliopiston...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Turok, Julia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54940