_version_ 1809903194050920448
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus vähittäiskauppa esineiden internet vaikutukset digitaalinen markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p14002 http://www.yso.fi/onto/yso/p27206 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
author Yrjänä, Laura
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Yrjänä, Laura Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Yrjänä, Laura
author_sort Yrjänä, Laura
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2017-07-07T20:14:47Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Esineiden internet v&#xE4;hitt&#xE4;iskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen</title><creator>Yrj&#xE4;n&#xE4;, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">esineiden internet</subject><subject type="other">v&#xE4;hitt&#xE4;iskauppa</subject><subject type="other">asiakaskokemus</subject><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemus</subject><subject type="other">ostokokemus</subject><subject type="other">palvelukokemus</subject><available>2017-07-07T12:43:36Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54893</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201707073267</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201707073267</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54893/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201707073267.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201707073267.pdf" type="application/pdf" length="532944" sequence="1"/><recordID>123456789_54893</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_54893
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:02Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54893\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201707073267.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201707073267.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2017-07-07T20:14:47Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Yrjänä, Laura Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen esineiden internet vähittäiskauppa asiakaskokemus käyttäjäkokemus ostokokemus palvelukokemus
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54893&index=0&size=large
title Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
title_full Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
title_fullStr Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
title_full_unstemmed Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
title_short Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
title_sort esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
title_txtP Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
topic esineiden internet vähittäiskauppa asiakaskokemus käyttäjäkokemus ostokokemus palvelukokemus
topic_facet asiakaskokemus esineiden internet käyttäjäkokemus ostokokemus palvelukokemus vähittäiskauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54893 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201707073267
work_keys_str_mv AT yrjänälaura esineideninternetvähittäiskaupanalallajasenvaikutuksetasiakaskokemukseen