Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen

Bibliographic Details
Main Author: Nyrönen, Ulla
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2017
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54724
_version_ 1799746105744818176
annif_keywords_txtF_mv asiakastyytyväisyys asiakasuskollisuus asiakkuus laatu arvo (ominaisuudet)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007
author Nyrönen, Ulla
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Nyrönen, Ulla Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Nyrönen, Ulla
author_sort Nyrönen, Ulla
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T10:01:39Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Koetun arvon ja asiakastyytyv&#xE4;isyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen</title><creator>Nyr&#xF6;nen, Ulla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">koettu arvo</subject><subject type="yso">asiantuntijapalvelut</subject><subject type="yso">maatalous</subject><subject type="yso">arvo</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">asiakasuskollisuus</subject><available>2017-06-29T11:29:40Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1704476</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54724</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201706293171</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706293171</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54724/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706293171.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201706293171.pdf" type="application/pdf" length="738856" sequence="1"/><recordID>123456789_54724</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_54724
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:48Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54724\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706293171.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201706293171.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2017-03-22T10:01:39Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nyrönen, Ulla Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen koettu arvo asiantuntijapalvelut maatalous arvo asiakastyytyväisyys asiakasuskollisuus
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54724&index=0&size=large
title Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
title_full Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
title_fullStr Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
title_full_unstemmed Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
title_short Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
title_sort koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
title_txtP Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen
topic koettu arvo asiantuntijapalvelut maatalous arvo asiakastyytyväisyys asiakasuskollisuus
topic_facet arvo asiakastyytyväisyys asiakasuskollisuus asiantuntijapalvelut koettu arvo maatalous
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54724 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706293171
work_keys_str_mv AT nyrönenulla koetunarvonjaasiakastyytyväisyydenvaikutusasiakasuskollisuuteen