Nuoren ja vanhemman temperamenttien yhteensopivuuden yhteys nuoren oppimiseen liittyviin tunteisiin

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää nuoren temperamentin sekä nuoren ja vanhemman temperamenttiyhdistelmien yhteyksiä nuoren kokemiin oppimiseen liittyviin tunteisiin. Lisäksi selvitimme eroja oppimiseen liittyvien tunteiden raportoimisessa sukupuolittain sekä matematiikan ja äidinkielen o...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Lahdelma, Pinja, Tolonen, Maria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54691