Inkluusio - tie tulevaisuuteen? luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta

Tämän tutkielman tarkoituksena oli tutkia luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumista peruskoulun 1-6 luokalla. Lisäksi tutkittiin luokanopettajien käsityksiä inkluusion näyttäytymisestä luokassa sekä koulussa yleisesti. Tutkimusote on laadullinen ja menetelmänä on fenomen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ahola, Minna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54590