_version_ |
1809901838460256256
|
annif_keywords_txtF_mv |
inkluusio
integraatio
luokanopettajat
erityisopetus
käsitykset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
http://www.yso.fi/onto/yso/p1731
http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
|
author |
Ahola, Minna
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
|
author_facet |
Ahola, Minna
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Ahola, Minna
|
author_sort |
Ahola, Minna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:21Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta</title><title type="alternative">Luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta</title><creator>Ahola, Minna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">Inkluusio</subject><subject type="other">opettajien käsitykset</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">koulu</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">käsitykset</subject><available>2017-06-20T06:45:19Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1703948</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54590</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201706202962</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea
ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö
kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706202962</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54590/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706202962.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201706202962.pdf" type="application/pdf" length="501315" sequence="1"/><recordID>123456789_54590</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_54590
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:45Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54590\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706202962.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201706202962.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:57:21Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ahola, Minna
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
Inkluusio
opettajien käsitykset
inkluusio
koulu
opettajat
käsitykset
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54590&index=0&size=large
|
title |
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_alt |
Luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_full |
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_fullStr |
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_full_unstemmed |
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_short |
Inkluusio - tie tulevaisuuteen?
|
title_sort |
inkluusio tie tulevaisuuteen luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_sub |
luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
title_txtP |
Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
|
topic |
Inkluusio
opettajien käsitykset
inkluusio
koulu
opettajat
käsitykset
|
topic_facet |
Inkluusio
inkluusio
koulu
käsitykset
opettajat
opettajien käsitykset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54590
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706202962
|
work_keys_str_mv |
AT aholaminna inkluusiotietulevaisuuteenluokanopettajienkäsityksiäinkluusiosta
|