_version_ 1809901838460256256
annif_keywords_txtF_mv inkluusio integraatio luokanopettajat erityisopetus käsitykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 http://www.yso.fi/onto/yso/p1731 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
author Ahola, Minna
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Ahola, Minna Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Ahola, Minna
author_sort Ahola, Minna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:21Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; inkluusiosta</title><title type="alternative">Luokanopettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; inkluusiosta</title><creator>Ahola, Minna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">Inkluusio</subject><subject type="other">opettajien k&#xE4;sitykset</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">koulu</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><available>2017-06-20T06:45:19Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1703948</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54590</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201706202962</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706202962</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54590/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706202962.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201706202962.pdf" type="application/pdf" length="501315" sequence="1"/><recordID>123456789_54590</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_54590
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:45Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54590\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706202962.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201706202962.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2017-03-22T09:57:21Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ahola, Minna Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta Inkluusio opettajien käsitykset inkluusio koulu opettajat käsitykset
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54590&index=0&size=large
title Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_alt Luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_full Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_fullStr Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_full_unstemmed Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_short Inkluusio - tie tulevaisuuteen?
title_sort inkluusio tie tulevaisuuteen luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_sub luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
title_txtP Inkluusio - tie tulevaisuuteen? : luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta
topic Inkluusio opettajien käsitykset inkluusio koulu opettajat käsitykset
topic_facet Inkluusio inkluusio koulu käsitykset opettajat opettajien käsitykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54590 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706202962
work_keys_str_mv AT aholaminna inkluusiotietulevaisuuteenluokanopettajienkäsityksiäinkluusiosta