Verkkokaupan käyttökokemuksen vaikutus kuluttajan ostopäätösprosessiin

Tämä on kirjallisuuskatsauksena toteutettu kandidaatin tutkielma, jossa tutkittiin, onko käyttökokemuksella vaikutusta kuluttajan ostopäätösprosessiin. Tutkielmassa ostopäätösprosessin mallin pohjana käytettiin Kotlerin viisivaiheista ostopäätösprosessin mallia, johon muokattiin kuudenneksi vaiheeks...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Väli-Klemelä, Ainohelena
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54390