_version_ |
1809901819219935232
|
annif_keywords_txtF_mv |
analyysi
big data
markkinointi
Jyväskylä
business intelligence
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
http://www.yso.fi/onto/yso/p27202
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p94173
http://www.yso.fi/onto/yso/p9225
|
author |
Kaisto, Heini
|
author2 |
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
|
author_facet |
Kaisto, Heini
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologian tiedekunta
Informaatioteknologia
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Information Systems Science
Tietojärjestelmätiede
601
Kaisto, Heini
|
author_sort |
Kaisto, Heini
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:58:31Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia</title><creator>Kaisto, Heini</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Massadata</subject><subject type="other">Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka</subject><subject type="other">Datalähtöinen markkinointi</subject><subject type="other">Asiakasanalytiikka</subject><subject type="other">Asiakassegmentointi</subject><subject type="yso">big data</subject><subject type="yso">business intelligence</subject><subject type="yso">analyysi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakassegmentointi</subject><available>2017-06-07T18:06:04Z</available><issued>2017</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1703249</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54363</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201706072732</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706072732</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54363/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706072732.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201706072732.pdf" type="application/pdf" length="888265" sequence="1"/><recordID>123456789_54363</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_54363
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:56Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54363\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706072732.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201706072732.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:58:31Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kaisto, Heini
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
Massadata
Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka
Datalähtöinen markkinointi
Asiakasanalytiikka
Asiakassegmentointi
big data
business intelligence
analyysi
markkinointi
asiakassegmentointi
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54363&index=0&size=large
|
title |
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
|
title_full |
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
|
title_fullStr |
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
|
title_full_unstemmed |
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
|
title_short |
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa
|
title_sort |
massadatan käyttö asiakasanalytiikassa case jyväskylän energia
|
title_sub |
case Jyväskylän Energia
|
title_txtP |
Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
|
topic |
Massadata
Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka
Datalähtöinen markkinointi
Asiakasanalytiikka
Asiakassegmentointi
big data
business intelligence
analyysi
markkinointi
asiakassegmentointi
|
topic_facet |
Asiakasanalytiikka
Asiakassegmentointi
Datalähtöinen markkinointi
Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka
Massadata
analyysi
asiakassegmentointi
big data
business intelligence
markkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54363
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706072732
|
work_keys_str_mv |
AT kaistoheini massadatankäyttöasiakasanalytiikassacasejyväskylänenergia
|