_version_ 1809901819219935232
annif_keywords_txtF_mv analyysi big data markkinointi Jyväskylä business intelligence
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6851 http://www.yso.fi/onto/yso/p27202 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p94173 http://www.yso.fi/onto/yso/p9225
author Kaisto, Heini
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Kaisto, Heini Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Kaisto, Heini
author_sort Kaisto, Heini
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:31Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Massadatan k&#xE4;ytt&#xF6; asiakasanalytiikassa : case Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n Energia</title><creator>Kaisto, Heini</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Massadata</subject><subject type="other">Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka</subject><subject type="other">Datal&#xE4;ht&#xF6;inen markkinointi</subject><subject type="other">Asiakasanalytiikka</subject><subject type="other">Asiakassegmentointi</subject><subject type="yso">big data</subject><subject type="yso">business intelligence</subject><subject type="yso">analyysi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakassegmentointi</subject><available>2017-06-07T18:06:04Z</available><issued>2017</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1703249</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54363</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201706072732</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706072732</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54363/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706072732.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201706072732.pdf" type="application/pdf" length="888265" sequence="1"/><recordID>123456789_54363</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_54363
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:56Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54363\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201706072732.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201706072732.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2017-03-22T09:58:31Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kaisto, Heini Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia Massadata Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka Datalähtöinen markkinointi Asiakasanalytiikka Asiakassegmentointi big data business intelligence analyysi markkinointi asiakassegmentointi
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54363&index=0&size=large
title Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
title_full Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
title_fullStr Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
title_full_unstemmed Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
title_short Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa
title_sort massadatan käyttö asiakasanalytiikassa case jyväskylän energia
title_sub case Jyväskylän Energia
title_txtP Massadatan käyttö asiakasanalytiikassa : case Jyväskylän Energia
topic Massadata Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka Datalähtöinen markkinointi Asiakasanalytiikka Asiakassegmentointi big data business intelligence analyysi markkinointi asiakassegmentointi
topic_facet Asiakasanalytiikka Asiakassegmentointi Datalähtöinen markkinointi Liiketoimintatiedon hallinta ja analytiikka Massadata analyysi asiakassegmentointi big data business intelligence markkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54363 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706072732
work_keys_str_mv AT kaistoheini massadatankäyttöasiakasanalytiikassacasejyväskylänenergia