Brändin persoonallisuuden rooli samaistumisessa ja uskollisuudessa autobrändiä kohtaan

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia brändin persoonallisuuden roolia samaistumisessa ja uskollisuudessa. Tutkimuksen kohteena oli automerkki Audi, koska oli mielenkiintoista tutkia brändin persoonallisuutta autoalan kontekstissa. Tutkimuksen aluksi käydään läpi brändin persoonallisuuden teor...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jylhä-Ollila, Heidi
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54228