Jylhä-Ollila, H., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). Brändin persoonallisuuden rooli samaistumisessa ja uskollisuudessa autobrändiä kohtaan.
Chicago Style (17th ed.) CitationJylhä-Ollila, Heidi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Brändin Persoonallisuuden Rooli Samaistumisessa Ja Uskollisuudessa Autobrändiä Kohtaan. 2017.
MLA (9th ed.) CitationJylhä-Ollila, Heidi, et al. Brändin Persoonallisuuden Rooli Samaistumisessa Ja Uskollisuudessa Autobrändiä Kohtaan. 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.