APA (7th ed.) Citation

Jylhä-Ollila, H., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). Brändin persoonallisuuden rooli samaistumisessa ja uskollisuudessa autobrändiä kohtaan.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Jylhä-Ollila, Heidi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Brändin Persoonallisuuden Rooli Samaistumisessa Ja Uskollisuudessa Autobrändiä Kohtaan. 2017.

MLA (9th ed.) Citation

Jylhä-Ollila, Heidi, et al. Brändin Persoonallisuuden Rooli Samaistumisessa Ja Uskollisuudessa Autobrändiä Kohtaan. 2017.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.