_version_ |
1809901809980932096
|
author |
Bergman, Helen
|
author2 |
Liikuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Sport and Health Sciences
Liikunta- ja terveystieteet
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Liikuntapedagogiikka
Physical Education Teacher Education
502
|
author_facet |
Bergman, Helen
Liikuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Sport and Health Sciences
Liikunta- ja terveystieteet
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Liikuntapedagogiikka
Physical Education Teacher Education
502
Bergman, Helen
|
author_sort |
Bergman, Helen
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Liikunta- ja terveystieteet
|
faculty_txtF |
Liikuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:17Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)</title><creator>Bergman, Helen</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Liikuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Sport and Health Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Liikunta- ja terveystieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Liikuntapedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Physical Education Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">502</contributor><subject type="other">Bedömning</subject><subject type="other">elevbedömning</subject><subject type="other">skolgymnastik</subject><subject type="other">läroplanen i den grundläggande utbildningen</subject><subject type="other">gymnastiklärare</subject><subject type="yso">arviointi</subject><subject type="yso">oppilasarviointi</subject><subject type="yso">liikuntakasvatus</subject><subject type="yso">liikunnanopettajat</subject><subject type="yso">opetussuunnitelmat</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><available>2017-05-30T06:52:30Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1702339</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54174</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201705302558</identifier><language type="iso">swe</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705302558</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54174/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705302558.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201705302558.pdf" type="application/pdf" length="857774" sequence="1"/><recordID>123456789_54174</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_54174
|
language |
swe
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:43Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54174\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705302558.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201705302558.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
502
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:57:17Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Bergman, Helen
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
Bedömning
elevbedömning
skolgymnastik
läroplanen i den grundläggande utbildningen
gymnastiklärare
arviointi
oppilasarviointi
liikuntakasvatus
liikunnanopettajat
opetussuunnitelmat
alakoulu
|
subject_txtF |
Liikuntapedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54174&index=0&size=large
|
title |
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
|
title_full |
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
|
title_fullStr |
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
|
title_full_unstemmed |
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
|
title_short |
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
|
title_sort |
gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen 2014
|
title_txtP |
Gymnastiklärarnas åsikter om bedömningen i den nya läroplanen i den grundläggande utbildningen (2014)
|
topic |
Bedömning
elevbedömning
skolgymnastik
läroplanen i den grundläggande utbildningen
gymnastiklärare
arviointi
oppilasarviointi
liikuntakasvatus
liikunnanopettajat
opetussuunnitelmat
alakoulu
|
topic_facet |
Bedömning
alakoulu
arviointi
elevbedömning
gymnastiklärare
liikunnanopettajat
liikuntakasvatus
läroplanen i den grundläggande utbildningen
opetussuunnitelmat
oppilasarviointi
skolgymnastik
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54174
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705302558
|
work_keys_str_mv |
AT bergmanhelen gymnastiklärarnasåsikterombedömningenidennyaläroplanenidengrundläggandeutbildningen
|