Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa

Bibliographic Details
Main Author: Salonen, Teemu
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2017
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54137
_version_ 1809903183278899200
annif_keywords_txtF_mv digitaalinen markkinointi markkinointi menestystekijät menestyminen digitalisaatio
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p9713 http://www.yso.fi/onto/yso/p2418 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
author Salonen, Teemu
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Salonen, Teemu Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Salonen, Teemu
author_sort Salonen, Teemu
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2017-05-29T20:24:24Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Massadatan hy&#xF6;dynt&#xE4;misen menestystekij&#xE4;t ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa</title><creator>Salonen, Teemu</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">Big Data</subject><subject type="other">massadata</subject><subject type="other">markkinointi</subject><subject type="other">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="other">BI</subject><subject type="other">menestystekij&#xE4;t</subject><available>2017-05-28T21:54:58Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54137</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201705292531</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705292531</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/54137/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705292531.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201705292531.pdf" type="application/pdf" length="541630" sequence="1"/><recordID>123456789_54137</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_54137
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:50Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/54137\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705292531.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201705292531.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2017-05-29T20:24:24Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Salonen, Teemu Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa Big Data massadata markkinointi digitaalinen markkinointi BI menestystekijät
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_54137&index=0&size=large
title Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
title_full Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
title_fullStr Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
title_full_unstemmed Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
title_short Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
title_sort massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
title_txtP Massadatan hyödyntämisen menestystekijät ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa
topic Big Data massadata markkinointi digitaalinen markkinointi BI menestystekijät
topic_facet BI Big Data digitaalinen markkinointi markkinointi massadata menestystekijät
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54137 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705292531
work_keys_str_mv AT salonenteemu massadatanhyödyntämisenmenestystekijätjahaasteetdigitaalisessamarkkinoinnissa