Kehityskeskusteluiden merkityksiä lastentarhanopettajien työhyvinvoinnille

Tutkimuksessa selvitettiin yksilöllisten kehityskeskusteluiden merkityksiä lastentarhanopettajien työhyvinvoinnille. Lisäksi esiteltiin tutkimuspäiväkotien tämän hetken kehityskeskustelukäytäntöjä ja kartutettiin niihin liittyviä kehitysehdotuksia. Varhaiskasvatukseen kohdistuvat yhteiskunnallise...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vilkki, Anni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54131