_version_ 1809901799396605952
annif_keywords_txtF_mv asiakaspalvelu raportointi kehittäminen asiakkuudenhallinta asiakkaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 http://www.yso.fi/onto/yso/p668 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
author Mård, Pinja
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Mård, Pinja Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Informaatioteknologia University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Mård, Pinja
author_sort Mård, Pinja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:16Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaspalvelun raportoinnin kehitt&#xE4;minen : case: Line Carrier</title><creator>M&#xE5;rd, Pinja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Raportointi</subject><subject type="other">asiakaspalvelu</subject><subject type="other">tiedonhallinta</subject><subject type="other">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="other">tiedonkeruu</subject><subject type="method">Tapaustutkimus</subject><subject type="yso">raportointi</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">tiedonhallinta</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="yso">tiedonhankinta</subject><available>2017-05-16T10:11:13Z</available><issued>2017</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1701854</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53962</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201705162362</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705162362</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53962/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705162362.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201705162362.pdf" type="application/pdf" length="965965" sequence="1"/><recordID>123456789_53962</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_53962
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:44Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53962\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705162362.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201705162362.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2017-03-22T09:59:16Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Mård, Pinja Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier Raportointi asiakaspalvelu tiedonhallinta asiakkuudenhallinta tiedonkeruu Tapaustutkimus raportointi tiedonhankinta
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53962&index=0&size=large
title Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier
title_full Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier
title_fullStr Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier
title_full_unstemmed Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier
title_short Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen
title_sort asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen case line carrier
title_sub case: Line Carrier
title_txtP Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen : case: Line Carrier
topic Raportointi asiakaspalvelu tiedonhallinta asiakkuudenhallinta tiedonkeruu Tapaustutkimus raportointi tiedonhankinta
topic_facet Raportointi Tapaustutkimus asiakaspalvelu asiakkuudenhallinta raportointi tiedonhallinta tiedonhankinta tiedonkeruu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53962 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705162362
work_keys_str_mv AT mårdpinja asiakaspalvelunraportoinninkehittäminencaselinecarrier