_version_ |
1809903173436964864
|
annif_keywords_txtF_mv |
pelit
virtuaalitodellisuus
hyödykkeet
teknologia
ostaminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
http://www.yso.fi/onto/yso/p7990
http://www.yso.fi/onto/yso/p13642
http://www.yso.fi/onto/yso/p2339
http://www.yso.fi/onto/yso/p10366
|
author |
Kukkaniemi, Riku
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
|
author_facet |
Kukkaniemi, Riku
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
Kukkaniemi, Riku
|
author_sort |
Kukkaniemi, Riku
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2017-05-12T20:16:05Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?</title><creator>Kukkaniemi, Riku</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><subject type="other">virtuaalihyödyke</subject><subject type="other">ansaintamalli</subject><subject type="other">ostomotiivi</subject><subject type="other">ilmaispeli</subject><subject type="other">virtuaalimaailma</subject><subject type="other">peliriippuvuus</subject><available>2017-05-12T12:23:32Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53916</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201705122316</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705122316</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53916/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705122316.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201705122316.pdf" type="application/pdf" length="180788" sequence="1"/><recordID>123456789_53916</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_53916
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:53:10Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53916\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705122316.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201705122316.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2017-05-12T20:16:05Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kukkaniemi, Riku
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
virtuaalihyödyke
ansaintamalli
ostomotiivi
ilmaispeli
virtuaalimaailma
peliriippuvuus
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53916&index=0&size=large
|
title |
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
|
title_full |
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
|
title_fullStr |
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
|
title_full_unstemmed |
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
|
title_short |
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
|
title_sort |
miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan
|
title_txtP |
Miksi pelien virtuaalihyödykkeitä ostetaan?
|
topic |
virtuaalihyödyke
ansaintamalli
ostomotiivi
ilmaispeli
virtuaalimaailma
peliriippuvuus
|
topic_facet |
ansaintamalli
ilmaispeli
ostomotiivi
peliriippuvuus
virtuaalihyödyke
virtuaalimaailma
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53916
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705122316
|
work_keys_str_mv |
AT kukkaniemiriku miksipelienvirtuaalihyödykkeitäostetaan
|