Die Einwirkung von Liedern auf das Wortschatzlernen beim DaF-Unterricht im Vergleich zur traditionellen Textarbeit

Erilaisten oppijoiden tukeminen ja opetuksen yksilöllistäminen ovat suomalaisessa perusopetuksessa jatkuvasti kasvavassa asemassa, ja opettajia rohkaistaan etsimään ja käyttämään uusia ja erilaisia opetusmenetelmiä perinteisten menetelmien rinnalle. Tässä kandidaatintutkielmassa tutustutaan musiikin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Metsäranta, Tessa
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:deu
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53847