_version_ |
1809901791107612672
|
annif_keywords_txtF_mv |
yliopistot
korkeakouluopiskelu
kokemukset
opiskelijat
Jyväskylä
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p10895
http://www.yso.fi/onto/yso/p13164
http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
http://www.yso.fi/onto/yso/p16486
http://www.yso.fi/onto/yso/p94173
|
author |
Skaniakos, Terhi
|
author2 |
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Adult Education
Aikuiskasvatus
102
|
author_facet |
Skaniakos, Terhi
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Adult Education
Aikuiskasvatus
102
Skaniakos, Terhi
|
author_sort |
Skaniakos, Terhi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:58:29Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa</title><title type="alternative">Maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa</title><creator>Skaniakos, Terhi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Adult Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Aikuiskasvatus</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="other">Jyväskylän yliopisto</subject><subject type="method">Kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">opiskelijat</subject><subject type="yso">ohjaus</subject><subject type="yso">korkeakouluopiskelu</subject><subject type="yso">yliopistot</subject><available>2017-05-02T13:21:28Z</available><issued>2017</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1700319</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53739</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201705022147</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705022147</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53739/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705022147.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201705022147.pdf" type="application/pdf" length="1167752" sequence="1"/><recordID>123456789_53739</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_53739
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:53Z
|
main_date |
2017-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2017
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53739\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201705022147.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201705022147.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
102
|
publication_first_indexed |
2017-03-22T09:58:29Z
|
publishDate |
2017
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Skaniakos, Terhi
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
Jyväskylän yliopisto
Kvantitatiivinen tutkimus
opiskelijat
ohjaus
korkeakouluopiskelu
yliopistot
|
subject_txtF |
Aikuiskasvatus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53739&index=0&size=large
|
title |
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
title_alt |
Maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
title_full |
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
title_fullStr |
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
title_full_unstemmed |
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
title_short |
Toista tietä maisteriksi
|
title_sort |
toista tietä maisteriksi maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta jyväskylän yliopistossa
|
title_sub |
maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
title_txtP |
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
|
topic |
Jyväskylän yliopisto
Kvantitatiivinen tutkimus
opiskelijat
ohjaus
korkeakouluopiskelu
yliopistot
|
topic_facet |
Jyväskylän yliopisto
Kvantitatiivinen tutkimus
korkeakouluopiskelu
ohjaus
opiskelijat
yliopistot
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53739
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705022147
|
work_keys_str_mv |
AT skaniakosterhi toistatietämaisteriksimaisteriopiskelijoidenkokemuksiaohjauksestajyväskylänyliopi
|