_version_ 1809901788587884544
annif_keywords_txtF_mv esiopetus HOJKS opetussuunnitelmat oppimisympäristö opetus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 http://www.yso.fi/onto/yso/p22091 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
author Autio, Maaret
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Autio, Maaret Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Autio, Maaret
author_sort Autio, Maaret
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:02Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan n&#xE4;k&#xF6;kulma</title><creator>Autio, Maaret</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">esiopetus</subject><subject type="other">erityinen tuki</subject><subject type="other">HOJKS</subject><subject type="other">kirjausten merkitys</subject><subject type="other">toiminnan suunnittelu</subject><subject type="other">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;t</subject><subject type="yso">esiopetus</subject><subject type="yso">erityinen tuki</subject><subject type="yso">HOJKS</subject><subject type="yso">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><available>2017-04-25T15:39:41Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1695383</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53678</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201704252085</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704252085</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53678/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201704252085.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201704252085.pdf" type="application/pdf" length="954625" sequence="1"/><recordID>123456789_53678</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_53678
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:26Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53678\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201704252085.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201704252085.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2017-03-22T09:58:02Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Autio, Maaret HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma esiopetus erityinen tuki HOJKS kirjausten merkitys toiminnan suunnittelu oppimisympäristöt oppimisympäristö
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53678&index=0&size=large
title HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma
title_full HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma
title_fullStr HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma
title_full_unstemmed HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma
title_short HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa
title_sort hojksin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa esiopetuksen opettajan näkökulma
title_sub esiopetuksen opettajan näkökulma
title_txtP HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa : esiopetuksen opettajan näkökulma
topic esiopetus erityinen tuki HOJKS kirjausten merkitys toiminnan suunnittelu oppimisympäristöt oppimisympäristö
topic_facet HOJKS erityinen tuki esiopetus kirjausten merkitys oppimisympäristö oppimisympäristöt toiminnan suunnittelu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53678 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704252085
work_keys_str_mv AT autiomaaret hojksinkirjaustenmerkitysesiopetuksentoiminnansuunnittelussaesiopetuksenopettajannäk