Autio, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). HOJKSin kirjausten merkitys esiopetuksen toiminnan suunnittelussa: Esiopetuksen opettajan näkökulma.
Chicago Style (17th ed.) CitationAutio, Maaret, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. HOJKSin Kirjausten Merkitys Esiopetuksen Toiminnan Suunnittelussa: Esiopetuksen Opettajan Näkökulma. 2017.
MLA (9th ed.) CitationAutio, Maaret, et al. HOJKSin Kirjausten Merkitys Esiopetuksen Toiminnan Suunnittelussa: Esiopetuksen Opettajan Näkökulma. 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.