_version_ 1809901787406139392
author Mörsky, Elsi
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Ruotsin kieli Swedish 306
author_facet Mörsky, Elsi Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Ruotsin kieli Swedish 306 Mörsky, Elsi
author_sort Mörsky, Elsi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:57Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitalisering - hot eller m&#xF6;jlighet? : svenskl&#xE4;rares erfarenheter av digitaliseringen p&#xE5; gymnasiet</title><title type="alternative">Svenskl&#xE4;rares erfarenheter av digitaliseringen p&#xE5; gymnasiet</title><creator>M&#xF6;rsky, Elsi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Ruotsin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Swedish</contributor><contributor type="oppiainekoodi">306</contributor><subject type="other">digitalisering</subject><subject type="other">svenskl&#xE4;rare</subject><subject type="other">spr&#xE5;kl&#xE4;rare</subject><subject type="other">gymnasium</subject><subject type="other">l&#xE4;roplanen</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">ruotsin kieli</subject><subject type="yso">kieltenopettajat</subject><subject type="yso">lukio</subject><subject type="yso">opetussuunnitelmat</subject><available>2017-04-20T15:42:57Z</available><issued>2017</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1695343</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53640</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201704202032</identifier><language type="iso">swe</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704202032</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53640/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201704202032.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201704202032.pdf" type="application/pdf" length="337464" sequence="1"/><recordID>123456789_53640</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_53640
language swe
last_indexed 2024-09-03T10:50:22Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53640\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201704202032.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201704202032.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 306
publication_first_indexed 2017-03-22T09:57:57Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Mörsky, Elsi Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet digitalisering svensklärare språklärare gymnasium läroplanen digitalisaatio ruotsin kieli kieltenopettajat lukio opetussuunnitelmat
subject_txtF Ruotsin kieli
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53640&index=0&size=large
title Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_alt Svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_full Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_fullStr Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_full_unstemmed Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_short Digitalisering - hot eller möjlighet?
title_sort digitalisering hot eller möjlighet svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_sub svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
title_txtP Digitalisering - hot eller möjlighet? : svensklärares erfarenheter av digitaliseringen på gymnasiet
topic digitalisering svensklärare språklärare gymnasium läroplanen digitalisaatio ruotsin kieli kieltenopettajat lukio opetussuunnitelmat
topic_facet digitalisaatio digitalisering gymnasium kieltenopettajat lukio läroplanen opetussuunnitelmat ruotsin kieli språklärare svensklärare
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53640 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704202032
work_keys_str_mv AT mörskyelsi digitaliseringhotellermöjlighetsvensklärareserfarenheteravdigitaliseringenpågymnasiet