_version_ 1809901785988464640
annif_keywords_txtF_mv kehittämisprojektit toimijuus oppiminen reflektio kehittäminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4763 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p23563 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
author Manninen, Milja
author2 Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Adult Education Aikuiskasvatus 102
author_facet Manninen, Milja Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Adult Education Aikuiskasvatus 102 Manninen, Milja
author_sort Manninen, Milja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:08Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Pelottava Narnia vai yhteist&#xE4; arkea? : kehitt&#xE4;mishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia</title><title type="alternative">Kehitt&#xE4;mishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia</title><creator>Manninen, Milja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Adult Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Aikuiskasvatus</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="other">ty&#xF6;ss&#xE4; oppiminen</subject><subject type="other">kehitt&#xE4;mishanke</subject><subject type="other">reflektio</subject><subject type="other">ammatillinen toimijuus</subject><subject type="other">omaksuminen</subject><subject type="other">osallistuminen</subject><subject type="other">tiedon luominen</subject><subject type="yso">ty&#xF6;ss&#xE4;oppiminen</subject><subject type="yso">kehitt&#xE4;misprojektit</subject><subject type="yso">reflektio</subject><subject type="yso">toimijuus</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><subject type="yso">osallistuminen</subject><available>2017-04-20T05:42:09Z</available><issued>2017</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1695198</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53634</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201704202025</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704202025</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/53634/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201704202025.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201704202025.pdf" type="application/pdf" length="560206" sequence="1"/><recordID>123456789_53634</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_53634
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:34Z
main_date 2017-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2017
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/53634\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201704202025.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201704202025.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 102
publication_first_indexed 2017-03-22T09:58:08Z
publishDate 2017
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Manninen, Milja Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia työssä oppiminen kehittämishanke reflektio ammatillinen toimijuus omaksuminen osallistuminen tiedon luominen työssäoppiminen kehittämisprojektit toimijuus
subject_txtF Aikuiskasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_53634&index=0&size=large
title Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_alt Kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_full Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_fullStr Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_full_unstemmed Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_short Pelottava Narnia vai yhteistä arkea?
title_sort pelottava narnia vai yhteistä arkea kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_sub kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
title_txtP Pelottava Narnia vai yhteistä arkea? : kehittämishankkeiden positioita ja oppimisen asetelmia
topic työssä oppiminen kehittämishanke reflektio ammatillinen toimijuus omaksuminen osallistuminen tiedon luominen työssäoppiminen kehittämisprojektit toimijuus
topic_facet ammatillinen toimijuus kehittämishanke kehittämisprojektit omaksuminen osallistuminen reflektio tiedon luominen toimijuus työssä oppiminen työssäoppiminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53634 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201704202025
work_keys_str_mv AT manninenmilja pelottavanarniavaiyhteistäarkeakehittämishankkeidenpositioitajaoppimisenasetelmia