Tiedetään, mutta taidetaanko? viidesluokkalaisten oppilaiden terveysosaaminen ja käsitykset hyvinvointiosaamisesta

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia ovat alakouluikäisten oppilaiden käsitykset hyvinvointiosaamisesta ja ¬-oppimisesta ja millainen on heidän terveysosaamisensa taso yleisesti sekä eritellen liikuntaan ja lepoon, ravitsemukseen ja minäkuvaan liittyen. Terveysosaamisen mittaamiseen ke...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Maaranen, Heidi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53567