Mäntynen, S., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2017). Reklamirovanie produkcii Reima v finskih i russkih kul'turnyh kontekstah: Diskurs-analiz reklamy internet-sajta reima.fi.
Chicago Style (17th ed.) CitationMäntynen, Sinimari, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Reklamirovanie Produkcii Reima V Finskih I Russkih Kul'turnyh Kontekstah: Diskurs-analiz Reklamy Internet-sajta Reima.fi. 2017.
MLA (9th ed.) CitationMäntynen, Sinimari, et al. Reklamirovanie Produkcii Reima V Finskih I Russkih Kul'turnyh Kontekstah: Diskurs-analiz Reklamy Internet-sajta Reima.fi. 2017.