Ekapeli-intervention vaikutukset heikkojen lukijoiden lukutaitoon sekä minäpystyvyyteen lukemisessa

Tutkimuksessa selvitettiin teknisen lukutaidon intervention vaikutuksia 1.-luokkalaisten heikkojen lukijoiden lukutaitoon sekä minäpystyvyysuskomuk-siin lukutaitonsa suhteen. Vertailtiin myös kahden erilaisen interventiosisällön mahdollisia vaikutuseroja, kun toinen koostui Ekapeliharjoittelusta toi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lampinen, Minni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53152