"Nice, refreshing, excellent that [it] is our corporate language" a case study on self-efficacy and EFL in a Nordic online trading bank

Englannin kielen merkitys suomalaisessa yhteiskunnassa on kasvanut viime vuosikymmenten aikana nopealla tahdilla. Se näkyy monella eri osa-alueella: niin kulttuurissa, politiikassa kuin työmarkkinoilla. Nykyään englannin kielen osaaminen on edellytys työntekijälle. Moni suomalainen yritys toimii kan...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Oksaharju, Juulia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52985