Svahn, M., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Luodaan yhdessä: Mitkä asiat motivoivat kuluttajaa tekemään brändiin liittyvää sisältöä?
Chicago-viite (17. p.)Svahn, Mari, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Luodaan Yhdessä: Mitkä Asiat Motivoivat Kuluttajaa Tekemään Brändiin Liittyvää Sisältöä? 2016.
MLA-viite (9. p.)Svahn, Mari, et al. Luodaan Yhdessä: Mitkä Asiat Motivoivat Kuluttajaa Tekemään Brändiin Liittyvää Sisältöä? 2016.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.