_version_ 1809902095939141632
annif_keywords_txtF_mv nuoret yläkoulu tietotekniikka diginatiivit osaaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 http://www.yso.fi/onto/yso/p5462 http://www.yso.fi/onto/yso/p27098 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
author Falck, Kauri
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Tietotekniikan laitos Department of Mathematical Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Falck, Kauri Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Tietotekniikan laitos Department of Mathematical Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Falck, Kauri
author_sort Falck, Kauri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:44Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yl&#xE4;koulun 7-luokkalaisten keskuudessa</title><title type="alternative">Tietotekninen osaaminen yl&#xE4;koulun 7-luokkalaisten keskuudessa</title><creator>Falck, Kauri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietotekniikan laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">diginatiivit</subject><subject type="other">koululaitos</subject><subject type="other">seitsem&#xE4;sluokkalaiset</subject><subject type="other">tietotekniset taidot</subject><subject type="other">tietotekniikan k&#xE4;ytt&#xF6;</subject><subject type="yso">nuoret</subject><subject type="yso">diginatiivit</subject><subject type="yso">koululaitos</subject><subject type="yso">tietotekniikka</subject><subject type="yso">taidot</subject><available>2016-12-14T09:04:30Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1644473</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52337</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201612145094</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201612145094</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/52337/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201612145094.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201612145094.pdf" type="application/pdf" length="222464" sequence="1"/><recordID>123456789_52337</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_52337
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:10Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/52337\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201612145094.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201612145094.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2016-03-22T09:58:44Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Falck, Kauri Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa diginatiivit koululaitos seitsemäsluokkalaiset tietotekniset taidot tietotekniikan käyttö nuoret tietotekniikka taidot
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_52337&index=0&size=large
title Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
title_alt Tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
title_full Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
title_fullStr Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
title_full_unstemmed Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
title_short Diginatiiveja vai ei?
title_sort diginatiiveja vai ei tietotekninen osaaminen yläkoulun 7 luokkalaisten keskuudessa
title_sub tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
title_txtP Diginatiiveja vai ei? : tietotekninen osaaminen yläkoulun 7-luokkalaisten keskuudessa
topic diginatiivit koululaitos seitsemäsluokkalaiset tietotekniset taidot tietotekniikan käyttö nuoret tietotekniikka taidot
topic_facet diginatiivit koululaitos nuoret seitsemäsluokkalaiset taidot tietotekniikan käyttö tietotekniikka tietotekniset taidot
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52337 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201612145094
work_keys_str_mv AT falckkauri diginatiivejavaieitietotekninenosaaminenyläkoulun7luokkalaistenkeskuudessa