Asiakasdatan kerääminen suomalaisissa ohjelmistoyrityksissä
Asiakasdatan kerääminen on tärkeää yritysten pyrkiessä lisäämään asiakastuntemustaan. Tämän tutkielman tarkoituksena on käsitellä asiakasdatan keräämisen keinoja, liiketoiminnan joustavuutta sekä näiden välistä yhteyttä ohjelmistoyritysten tapauksessa. Tässä tutkielmassa asiakasdatan keräämisen k...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2016
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52289 |
Search Result 1
Asiakasdatan kerääminen suomalaisissa ohjelmistoyrityksissä
Julkaistu 2016
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu