Pillipiipari vai kitarasankari? peruskoulun seitsemäsluokkalaisten asenteet koulusoittimia kohtaan

Tutkimukseni esittelee 7-luokkalaisten asenteita kolmea koulusoitinta kohtaan: nokkahuilua, kitaraa ja ukulelea. Olen tarkastellut asenteita kolmikomponenttimallin pohjalta. Sen mukaan reaktiot voidaan jakaa affektiivisiin, kognitiivisiin ja toiminnallisiin. Näiden lisäksi olen tutkinut myös opettaj...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Joelsson, Jutta-Maija
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52050