APA (7th ed.) Citation

Jaakkola, A., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Asiakasuskollisuuden muodostuminen jäsenyyteen perustuvien palvelujen kontekstissa: Case SatsElixia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Jaakkola, Anni, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Asiakasuskollisuuden Muodostuminen Jäsenyyteen Perustuvien Palvelujen Kontekstissa: Case SatsElixia. 2016.

MLA (9th ed.) Citation

Jaakkola, Anni, et al. Asiakasuskollisuuden Muodostuminen Jäsenyyteen Perustuvien Palvelujen Kontekstissa: Case SatsElixia. 2016.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.