Sajaniemi, J., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). ITIL-viitekehyksen mukaisen ongelmanhallintaprosessin kriittiset menestystekijät: Tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa.
Chicago Style (17th ed.) CitationSajaniemi, Jarni, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. ITIL-viitekehyksen Mukaisen Ongelmanhallintaprosessin Kriittiset Menestystekijät: Tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa. 2016.
MLA (9th ed.) CitationSajaniemi, Jarni, et al. ITIL-viitekehyksen Mukaisen Ongelmanhallintaprosessin Kriittiset Menestystekijät: Tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa. 2016.