Rusanen, L., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Asiakastietämyksenhallinta asiakkuudenhallintajärjestelmän avulla: Tapaustutkimus erikoiskaupan alalta.
Chicago Style (17th ed.) CitationRusanen, Lauri, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Asiakastietämyksenhallinta Asiakkuudenhallintajärjestelmän Avulla: Tapaustutkimus Erikoiskaupan Alalta. 2016.
MLA (9th ed.) CitationRusanen, Lauri, et al. Asiakastietämyksenhallinta Asiakkuudenhallintajärjestelmän Avulla: Tapaustutkimus Erikoiskaupan Alalta. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.