Työn ja ohjauksen merkitys tulevien kielenopettajien identiteetille aineistolähtöinen näkökulma narratiivien tulkintaan

Tässä tutkielmassa tarkastelen työn merkitystä tulevien kielenopettajien identiteetille; millaisia merkityksiä opettajaopiskelijat antavat opettajan työlle ja millaisen osan he kokevat työn vievän heidän elämässään. Lisäksi selvitän, mistä ja millaista ohjausta opiskelijat ovat saaneet opettajan amm...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kautonen, Maria
Muut tekijät: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51592